Klantenservice

KLANTENSERVICE

Contact gegevens
Conceptstore Bijzonder Amsterdams
Zwanenburgwal 209
1011 JH Amsterdam
info@bijzonderamsterdams.nl

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00

Onze service, een beetje anders maar wel heel sociaal!
Welkom, wat leuk dat je op onze website een mooi product hebt gezien. Door bij ons een product te kopen draag je direct bij aan onze missie, namelijk ‘Een grotere maatschappelijke zichtbaarheid creëren van de makers en hun talenten.’

Bijzonder Amsterdams is geen commercieel bedrijf, maar onderdeel van Stichting Cordaan, een zorgorganisatie in Amsterdam. Onze focus is talentontwikkeling en het zichtbaar maken van de makers. Wist je dat deze webshop grotendeels gerund wordt door mensen die wonen, leren, werken en zorg krijgen van Cordaan? Van het maken van het kopje tot de verkoop en het beheer van de webshop zelf.

Om onze missie te kunnen verwezenlijken, is onze werkwijze en service net even anders dan bij andere webshops. Misschien moet je soms wat langer wachten op je product, maar we beloven je dat slow shopping bij ons de moeite waard is.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Voor vragen en/of opmerkingen kan je contact opnemen met info@bijzonderamsterdams.nl. Graag vragen wij je om foto’s van de producten mee te sturen en je ordernummer zodat wij je gerichter kunnen helpen. Wij streven ernaar je mail zo snel mogelijk te beantwoorden, wij zijn echter alleen tussen 10.00-16.00 uur bereikbaar

Retourneren is mogelijk met alle artikelen die niet gepersonaliseerd zijn tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Verstuur het pakket inclusief retourformulier naar het volgende adres:

Retour Bijzonder Amsterdams
t.a.v. ICT-groep
Keienbergweg 41
1101 XE Amsterdam

De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor de koper.

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen wij een email ter bevestiging. Wij streven ernaar het bedrag binnen 14 dagen terug te betalen na ontvangst van de retour producten.

Wij verpakken elk product zorgvuldig met de hand. Is er toch iets gebroken of beschadigd tijdens het transport? Stuur ons een foto van je gebroken/beschadigd product onder vermelding van je ordernummer, naam en adres, zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Schadegevallen dienen binnen 7 dagen na ontvangst gemeld te worden bij info@bijzonderamsterdams.nl.

Het kan enkele dagen duren voordat we de bestelling versturen. Wacht je al langer dan een week? Stuur dan een mail naar info@bijzonderamsterdams.nl met daarbij het bestelnummer en producten. Wij gaan dan controleren of alles goed is verlopen en nemen contact met jou op.

Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is verzonden. Stuur dan een mail naar shop@bijzonderamsterdams.nl. Je ontvang bericht van ons of de annulering op tijd is binnengekomen of niet.

Is de bestelling al verzonden, dan volgt de procedure van artikel retourneren.

Dat kan! Stuur een mail naar info@bijzonderamsterdams.nl vermeld het artikelnummer en je wensen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Op maat gemaakte producten worden niet teruggenomen.

We vullen onze voorraad wekelijks aan Neem contact met ons op via info@bijzonderamsterdams.nl. Dan kunnen wij kijken binnen welke termijn wij de hele bestelling in 1x kunnen leveren.

Ja dat kan, neem contact op met info@bijzonderamsterdams.nl. Dan bespreken we de mogelijkheden.

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

 

  • Pakketten tot en met 23 kilo: € 5,-
  • Meubels: €30,-
  • Gratis verzending bij besteding vanaf €80,-. Behalve voor meubels.

Buitenland: wij verzenden alleen binnen Europa. Wat de verzendkosten zijn, dat overleggen wij met jou. Neem contact hierover op via info@bijzonderamsterdams.nl

We only ship within Europe. Do you want to place an order? Please contact us by info@bijzonderamsterdams.nl. We will contact you about the shipping cost.

Je kunt bij ons betalen met iDEAL en creditcard.

Stuur een mail naar info@bijzonderamsterdams.nl, onder vermelding van een verzoek om telefonisch contact, dan nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met jou op.

Het is alleen mogelijk om het product te bestellen als het op voorraad is. Is het product op voorraad dan verzenden wij de order zo snel mogelijk.

Is een product niet op voorraad, dan zijn wij ermee bezig om de voorraad aan te vullen. Houd onze webshop in de gaten.

We controleren en testen al onze producten nauwkeurig voordat we het aanbieden in onze webshop. Is er toch iets niet goed? Mail dan naar info@bijzonderamsterdams.nl. Dan kijken we hoe we het op kunnen lossen.

Heb je na aankoop nog vragen over het product of over het gebruik van een product? Mail dan naar info@bijzonderamsterdams.nl. We doen ons best om je vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

Heb je een klacht over onze producten of over onze dienstverlening? Meld die dan bij info@bijzonderamsterdams.nl. Wij doen ons best om jouw klacht zo goed mogelijk te verhelpen. Kom je er met ons niet uit, dan kan je altijd gebruik maken van de geschillenregeling. Eventuele geschillen worden voorgelegd bij de bevoegde rechter in Amsterdam.